Jag blir förbannad

Jaha då var det dax för mer och större utgifter herregud säger jag hur kan elbolagen bara få för sig att höjja elpriserna ännu mer.Är det inte tillräckligt med utgifter nu eller vad? Hur ska detta sluta?
Precis som det inte är tillräckligt dyrt att leva som det är,det kommer bara att sluta med att folk sparar in så mycket så att dom sitter och fryser inomhus.Men det är väl bra för dom som eldar med ved fortfarande dom har ju värmen kvar och kan elda så mycket så att dom kan sitta i bara kallingar och läsa tidningen eller nåt.
Men som tidigare inlägg så tror jag fortfarande inte att detta heller drabbar dom som har mycket pengar och kan elda som tusan.
Tänk vilken räkning man kan få om man sitter i bastun i 1-2 timmar, det blir jättedyrt.Kan dom inte bara ta och lägga av med dessa höjningar och börja tänka på dom som redan har det kärvt med pengar.Jag blir riktigt irreterad av detta strunt.

Sen såg jag på texttv att dom ska sänka pensionen också. Vilka kommer att tjäna mest på detta tror ni?
Det måste bli en ändring på politikernas beslut nu alltså,alla andra ska sparas in på men inte dom som har höga löner och fallskärmsavtal,dom drabbas inte. Jag vet inte med andra folk men jag blir skitförbannad av sånt här.
Sveriges regering kommer att gräva så djupt så att dom kommer inte ens att kunna se en skymt av dagsljuset,mao gräver sveriges grav ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0