Förbannelse

Jag kan inte bli annat än förbannad,nu ska dom flytta på personalen på grabbens dagis och det är bara en massa strunt.Dom påstår att det beror på att det är konflikter och mobbing på inom deras arbetsgrupper men det är bara en massa strunt iom att jag har pratat med personalen och med deras chefer och deras ord stämmer inte så jag tror på personalens sida i detta.
Jag hopppas att deras chefer tänker om för att jag tycker att det är helt sjukt iom att barnen har fått tillit och dom känner personalen som jobbar hos dom och jag tror att personalen känner detsamma för barnen.
Och om det nu skulle vara som cheferna skulle säga är sant, så varför skulle inte personalen kunna rätta till detta sinnsemellan istället för att gå direkt till cheferna om detta lilla problem för om det skulle vara mobbing och konflikter så skulle inte alla kunna säga samma sak (personalen).
Nej jag säger bara en sak TÄNK OM.

Kommentarer
Postat av: Magnus Nilsson

Tack för ditt stöd! Ge dina goa ungar en kram från mig.

2010-01-16 @ 01:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0