Filmrecension om 2012 DOMSDAY

Filmen 2012 domsday med john cusac är faktiskt en riktigt bra film som jag kan rekomendera för alla som vill ha spänning,humor,aha upplevelser m.m. Den handlar om att det ska bli ett litet problem för jorden och det är att landmassan ska ändras. Och huvudrollsinnehavaren är en kille som är en författare som det går lite trögt för men har lyckats att ge ut några böcker,han är separerad och har 2 st barn som givetvis han vill umgås med.Men som vanligt så ändras planerna och USAs regering talar inte om för befolkningen vad det är som händer.Dom enda som får reda på detta är dom som kan ge 1000,000,000 euro för en biljett eller höga uppsatta män och kvinnor. 
I denna film så ser man verkligen hur människor kan ändras både till det sämre och bättre när det blir dax för att överleva.Denna filmen kan jag verkligen rekomendera men blanda inte ihop den som gavs ut 2008 utan det ska vara den  som utgavs 2009 med skådisar som John Cusac.Woody Harrielsson m.m. Den andra från 2008 är en B-film enligt mig. Slutet är riktigt bra kan jag säga så 2st tummar upp från mig för denna filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0